onsdag 3 juli 2013

ME&I

Alla vet väl vid det här laget att jag älskar Me&I kläderna :) jag och Melissa har börjat rensa och prova kläder inför hösten till henne. Några jeans och annat som varit förstora har hon växt i där hemma, perfekt till hösten. Tyvärr har några favoriter från Me&I blivit för små :( jag kör en liten BLOPPIS på dom plaggen. Som tur är har hon ju mycket annat från Me&I som passar fortfarande :) I Finland hade VARJE unge (och många vuxna) kläder från Me&I på sig, såg rätt roligt ut eftersom det inte är så stort sortiment kläder. Jag skrattade lite och fick sen veta av "min" säljare Jessica att finnarna är galna i Me&I!
Nu längtar jag till mitten av aug när nya höst kläderna släpps.

BLOPPIS, allt från Me&I i storlek 110/116.

1.


Uggleklänning och mössa i "plysch" fint skick. 175 kr.

2.


Kortärmad klänning med grodor. Fint skick. 100 kr.

3.


Yogapants + kortärmad topp med groda. Nästan nyskick. 250 kr.

4.


Klänning med tillhörande leggins. Från "bloggkollektionen" mycket fint skick. 275 kr.

Paketpris för alla fyra set är 500 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar