fredag 10 juni 2011

TOVES EXAMEN.


Idag tog Tove examen! Hipp hipp hurra! Tack för en supergod lunch. Tove hade kocken Robin hemma, vi fick oxfile, jättegod potatis och den godaste såsen jag ätit någon gång! Som vanligt såg Tove ut som en prinsessa :) alltid lika fin! Toves kusiner Lisa och Arvid var där. Tillsammans med dom så kastade Melissa vattenballonger från balkongen på folk, det blev en hit. Jag ville försöka ge något annorlunda i examenpresent så istället för smycken så gjorde jag en liten tavla och köpte en äppel skalar/skivar/urkärnings "maskin" jag hoppas hon blev glad, själv blev jag rätt nöjd. Vill även grattulera min kära kusin som tar "studenten" med toppbetyg från komvux idag, jättebra kämpat Elle! Jag önskar jag hade kunnat vara med och fira henne med men hann tyvärr bara med en examenfest idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar