torsdag 23 juni 2011

MYSDAG


Vi fortsätter vår semester med att mysa här på Österlen. Melissa är dock fortfarande sjuk och äter inte särskillt mycket. Jag har varit trött och haft huvudvärk, och varit orolig över Melissa. Så Jens har varit en klippa och tagit hand om henne idag så jag kunnat vila, nu är huvudvärken borta iallafall. Vi träffade Anna och Mats från Stockholm idag. Dom har också sommarställe här på Österlen. Med dom åt vi lunch och tittade runt på Hylke gården, jag åt en supergod paj! Sedan fortsatte vi in till Ystad där vi har inhandlat lite fint tyg och presenter till våra tapra målare där hemma. Hemma så blev iv bjudna på god mat och jordgubbar och körsbär. Tror aldrig jag ätit så mycket jordgubbar som denna sommar, även om det brukar bli en hel del. Vi har jagat flugor här inne i stugan eftersom det kryllar av dom. Trodde vi fått alla men nu är det någon liten jävel som surrar ovanför mig i sängen! Får se om jag kommer somna eller om jag måste gå på jakt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar