lördag 11 juni 2011

IKEA!

Idag skickade vi Melissa med mamma ut på landet. Där fick hon vara och leka hos moster Elisabeth hela dagen. Jag och gubben åkte till nya IKEA i Västerås. Gud vad skönt nu när dom flyttat närmare till Eskilstuna hållet. Tar ju inte mer än 25 minuter nu. Vi blev där hela dagen, då menar jag verkligen HELA dagen! Våra shoppingvagnar var smockfulla. Vi hittade nästan allt vi skulle ha, det var örngott, tvättställ, korgar och badlakan vi inte hittade. Men det lär ju bli fler rundor dit under flytten. Är så nöjd med alla inköp och nu bara längtar jag tills allt är färdigflyttat och jag får börja ställa ordning allt och fixa! Mest ser jag fram emot att ordna båda barnrummen :) Efter IKEA åkte vi ut till landet för att hämta Melissa. Vi blev kvar på middag också. Det var gott med grillat och trevligt att träffa kusinerna från Falun som var där. Elin växer så fort och var lika sockersöt som vanligt, särskillt när hon mumsade på gröten. Nu är jag helt slut efter allt handlande och värmen så jag gissar att jag somnar som en klubbad säl innom närmsta timmen. Godnatt!

1 kommentar:

  1. Åh vad jag tycker Elin är lik mig när jag var liten på det här kortet!

    SvaraRadera