torsdag 18 december 2014

SKOLAVSLUTNING, GRAPPA OCH TANKAR.

Har varit en lugn dag för min del. Lite jobb och middag på Grappa med trevliga tjejer! 
På jobbet kom en stor leverans som jag inte räknat med, idag. Så hela jobbpasset blev lite kaotiskt och stressigt, minst sagt! Jag fick klättra på en stege och organisera om hela förrådet för att få plats med allt, men organisera är ju mitt förnamn. Så det gick bra, krävdes bara tid och en hel del svett!
Efter jobbet blev det som sagt middag på Grappa. Med kollegor från andra jobbet. Vi fick vad man skulle kunna kalla en "trivselpeng" att gå ut och äta för. Mysigt. Dock blir man alltid för mätt. 



Ok, bilden längst ner är på mina praliner som blev efterrätt och dom var faktiskt inte goda! Resten var jättebra. Måste säga att Grappa ändå blivit lite bättre, i mina ögon.

Melissa gick sista dagen i skolan idag. Nu väntar över två veckors jullov. Lite dåligt samvete i mammahjärtat då ingen av mig och Jens kunde komma på avslutningen. Men Melissa fick gå med Amanda och hennes mamma, sen följa med dom hem och leka. Av bilderna att dömma så verkade hon rätt nöjd ändå!

En bra dag. Men ikväll går alla mina tankar till en liten tjej och hennes mamma, min vän. Vars dotter blivit hundbiten, ordentligt. Ni vet ju redan vad jag tycker om hundar över lag. Det diskuterar vi en annan gång. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar