fredag 19 december 2014

FÖRSTA DAGEN PÅ JULLOVET.

Första dagen på barnens Jullov och The bestämmer sig för att vi ska gå upp kl 05.15, allvarligt?! Jens jobbade och jag och barnen har varit hemma. Vi var en sväng på hudcentrum. Jag håller på att fryser ett födelsemärke, det är en process. Tredje frysningen idag. Det är stor skillnad men lär behöva ca två gånger till. Har ni provat det? Vet faktiskt inte varför dom fryser istället för skär, jag gör bara som jag blivit tillsagd. Vi fortsatte ner på stan, jag och barnen. Melissa ville köpa en jättestor pepparkaksform. Det gjorde. Sen bakade vi. Och gjorde glasyr. 
Imorgon ska vi storhandla all julmat. Hoppas inte hela Eskilstuna kommer vara på maxi. Många får ju lön på mån el tisdag så jag hoppas dom flesta tänker handla då. Sedan kommer min bror, Sofia och lilla Frank. Det längtar vi till! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar