söndag 1 juni 2014

DET VANLIGA KAOSET!

Sådär ja, det var inte mycket till Helg vi fick tillsammans. Jens jobbade ju som sagt. Theodor är iallafall helt frisk igen.

Idag har det mest bara varit gnäll och skrik, förutom en liten stund då farmor och kaj kom från Uppsala på fika. Trots att jag helst ville låsa in mig i sovrummet med öronproppar så Höll vi humöret uppe och jag klistrade på mitt mentalt störda leende, och tog med barnen ut. En liten promenad på sparkcyklarna. Trots att barnen själv valde vad vi skulle göra så slutade det i kaos. Varför slutar det alltid i kaos när vi ska göra något kul. Vi kom hem med en cykel under ena armen och en skrikande unge under andra armen.

Planen hemma var att jag skulle laga lasagne med köttfärs, spenat och fetaost. Men min energi tog helt slut. Tacka vet jag snabbmakaroner och Felix köttbullar! NU sover barnen, och är det inte lite så att när dom sover då älskar man dom lite lite extra mycket ;)

Nu slänger den här morsan in handduken för idag!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar