torsdag 19 juni 2014

FÖR SNÅL FÖR ATT VARA BLOND & SUPERGA SKOR.

Jag gav just upp mitt blonda hår! Alltså ska jag vara blond måste jag gå till frisören varannan månad och betala 900kr. Det är jättefint men jag är för snål för att vara blond, och trött på att gå med värsta utväxten. Så efter att jag klippte mig häromdagen så la jag i en brun nyans hemma, för 100kr :) brunt kan jag hålla efter hemma och det kostar inte så mycket. Blev nöjd med färgen! Inte så långt från min vanliga hårfärg, så utväxten kommer heller inte bli så markant.






Idag har jag sålt mina två converse skor. Två anledningar. Dom är snygga MEN jag får så ont i lilltån av dom! Så dom kommer inte till användning. Men framför allt så tycker jag SUPERGA skorna är SÅ mycket finare, om man är ute efter en sommar/tyg sko. Så jag ska använda pengarna till ett par Superga. Ni som känner mig vet ju att jag kan bli lite anti sånt som alla vill ha/göra. Alltså jag gillar att gå lite emot strömmen. Inte sådär så jag måste utmärka mig extremt mycket. Tycker bara inte att sticka ut lite. Jag fick upp ögonen för dessa skor eftersom jag läser många bloggar där det gjorts reklam för dom. Dessutom ser man dom här skorna på var och varannan kändis just nu, så helt ute är jag inte, för ovanlighetens skull ;) tycker det är coolare än converse som var och varannan har på fötterna! Superga finns dessutom i vartenda tänkbara färg. Allt från leopard till glitter och blommigt. Jag tycker dom är skithäftiga. Dock tänker jag välja någon ljus pastell färg tror jag, kanske turkos. Passar bäst till min stil. Hade jag varit tio år yngre hade jag definitivt köpt dom gula leopard mönstrade!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar