lördag 28 juni 2014

SLUTBLOGGAT

Jag tror jag tagit ett beslut om att "avsluta" bloggen här. Det beror på en rad olika saker...
För det första har det inte funkat att posta inlägg på flera månader. Jag har skrivit långa inlägg som sedan inte går att publicera, jag har därför tappat motiveringen lite.... Jag är också trött på att alla tycker så mycket om det jag skriver. Jag skriver ju om MINA funderingar, tankar och åsikter. Det är ett fritt land ändå blir jag ifrågasatt och det ska anmälas osv. Antingen har folk för lite att göra med sina egna liv eller så är dom bara jävligt korkade!
Jag känner bara mindre och mindre för att dela med mig av mitt liv så tror det är dags att sluta blogga.
Det var kul så länge det varade! Jag ska börja skriva dagbok för mig själv istället för jag har så mycket känslor och tankar att skriva om men som jag ändå inte vill dela med er ;)
Men tack för att ni läst och engagerat er positivt och negativt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar