söndag 11 maj 2014

UPPDATERING

Har gjort en uppdatering på mobilen idag. SÅ, nu ska jag prova om det fungerar att blogga igen :)

Är så trött på regn, regn, regn... Det var ju så fint väder för bara någon vecka sen. Även om det var lite tidigt med sån värme så hade det varigt härligt om den kom tillbaka nu!
Barnen gillar regnet iallafall, Särskillt Theodor som älskar att hoppa i alla vattenpölar :)




Jag har ju inte övningskört på jättelänge nu. Jag får ju mest ångest när jag ska köra, tycker inte det är kul alls. Har haft alla möjliga ursäkter till att inte köra. På riktigt tyckte jag det var rätt jobbigt i snön, men den är ju borta för länge sen! Nu ska jag verkligen ta tag i det här så inte sommaren rinner iväg och det blir snö igen. Idag var jag och Jens ute och körde 1.5 timme och körde och det gick jättebra. Innan vintern kommer ska jag ha körkort nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar