fredag 30 maj 2014

DET KRÄVS EN KVINNA!

Såg fram emot långhelg med familjen! Theodor är sjuk och Jens har fått lov att hoppa in och jobba ALLA dagar. KUL!

I onsdags när Jens kom hem så hade han med sig nya mobiler hem! Hallefuckunglujah säger jag om det! Min höll verkligen på att lägga av. Tack älskling för det ❤️ nu hoppas jag det ska funka att blogga igen!

Hur är det hemma hos er, är det så att ni kvinnor måste hålla reda på allt för att få saker att rulla på hemma?! Så är det definitivt här! Alltså för att allt ska rulla på på rutin så måste jag se till så att det är så. Ett exempel. Jens skulle hämta Melissa i onsdags på fritids när han slutade jobbet. Dom kommer hem och jag åker iväg till körskolan. När jag tar min cykel så upptäcker jag att Melissas cykel inte står där. Jag säger till Melissa och Jens "jag antar att Melissas cykel ligger kvar i bilen?!" Med lite sarkasm då jag fattar att dom glömt den på fritids. Till svar får jag "Du sa inte att den skulle med hem" så typiskt. JAG sa inte att den skulle med hem. Jens vet ju att Melissa cyklar VARJE dag till skolan. Ska jag ens behöva säga att hon ska ha med sig cykel, väska och kläder hem, när jag inte ens hämtar!! Är inte det självklart! Haha! Jag blir knäpp på att hålla reda på allt till alla!





1 kommentar:

  1. Jag förstår preciiiis vad du menar Julia, tro mig det krävs en kvinna i huset som får allt att flyta i vardagen ;)

    SvaraRadera