tisdag 6 maj 2014

ÖVERRASKNING!

Jag har ju redan skrivit att min man har blivit så oromantisk senaste åren. Jag är rädd att vi går åt att bli ett sånt tråkigt par, som tar varandra för givet, aldrig uppvaktar varann, inte håller handen osv. Fy vad tråkigt, det är min värsta mardröm! Tror inte han märker själv att det är där vi kommer sluta. Ni som alltid tyckt att jag är oromantisk ni skulle bli förvånade. Det är faktiskt jag som försöker va duktig på den fronten hemma ;) nu vill jag planera in något och överraska gubben med... Sitter och klurar på vad bara... Han läser inte min blogg längre så vi kan diskutera det här öppet här. Något som skulle va kul är att boka bord och äta gott. Sedan fixa ordning myskväll (utan barn såklart) där hemma, eller fråga moster om man får låna deras jacuzzi och överraska honom med världens present, typ play station 4. Ni tänker nog att det inte räven sån romantisk present, men han skulle typ dö av lycka om han fick det. Nu önsketänker jag bara och bollar idéer med er, ett Playstation koster ca 4000 så det är inga småpengar! En ide som jag har är att vi åker bort en helg (återigen utan barn) till Göteborg skulle vara mysigt. Vi båda gillar Göteborg så då skulle det bli mer för oss båda, alltså för mig med ;) bo på hotell och bara äta i lugn och ro, sova hur länge man vill på morgonen... Ja ni fattar! DET kanske skulle vara något. Det kanske blir något mindre dyrt än dessa två men något blir det nu i typ juni el början av juli. Sen vill jag bli uppvaktad, sen är det faktiskt hans tur att komma med något romantiskt! Det måste ni hålla med om! På morsdag för två år sen tog han faktiskt med mig till Sthlm. Shoppade skor, parfym och klänning till mig. Bjöd på mat och bio. Det var tider det ;) I år blir jag uppvaktad på mors dag om jag påminner familjen. Det är inte lika kul som överraskningar så tänker strunta i att säga något i år. Fan, va bitter jag låter nu märker jag, haha! Det är inte meningen. Min man är faktiskt världsbra på en massa andra saker som att ALLTID ställa upp på det jag vill göra NÄR jag vill göra det. Han bestämmer inte mycket hemma hos oss. Det finns en miljon bra saker med den mannen med!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar