tisdag 6 januari 2015

TACK FÖR INSPIRATION!

När Melissa var några månader gamal köpte jag ett album. Tanken var att jag skulle pyssla ihop ett fotoalbum. Men tiden har gått, ja 7 hela år har gått utan att jag orkat lyfta det där albumet som legat i hyllan. Alltså, "vanliga" fotoalbum har båda mina barn. Jag är noga med att framkalla och sätta in i album och skriva datum. Så minnen och kort på sin uppväxt behöver dom inte oroa sig för att bli utan när dom flyger ur boet. Men att pyssla ihop det där scrapbooking albumet. Det har inte blivit av. Jag gillar att pyssla och scrapbooka men det har mest blivit kort. Så på nyårsafton när vi var hemma hos fam Ekblom så visade Åsa vilka fina album hon gjort. Då blev jag så sjukt inspirerad och taggad på att sätta igång det projektet. Så nu har jag börjat. Först ut är Melissa. Kan inte fatta att jag inte började tidigare. Det är så kul och nu kan jag knappt sluta. Jag är ju som känt ingen nattmänniska men jag sitter uppe tills ögonen går i kors. Min man uppmuntrade mig. Kanske såg han sin chans att kunna spela tv-spel med gott samvete ;) skitsamma, han kan spela hur mycket han vill, för det är inget stop på mitt pysslande nu. 



Ok, jag är inget proffs på scrapbooking, än. Men är rätt nöjd enda. Det blir tillräckligt fint :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar