måndag 1 januari 2001

JAG KOM INTE IN :(

Jag var ganska säker på att komma in på högskolan. Alla, även min syo har sagt att det är så lätt att komma in på "mitt" program, förskolelärare. Men jag kom inte in. Dessutom blev jag reserv 240. Lite kass jag kände/känner mig. Där sjönk självförtroendet till noll typ. Gick iallafall till högskolan för att få lite svar på frågor jag hade och fick då veta att det inte varit lika lätt längre att komma in på programmet. Faktiskt sa hon jag pratade med att det varit ganska svårt senaste omgångarna då det programmet blivit ganska populärt (?!) dessutom tyckte hon inte jag behövde känna mig så dålig då det är ca 60 platser och även om jag kom på reserv 240 så var det ca 750 reserver efter mig i kön!! Kändes ju liiiite bättre. Men jävligt besviken och börjar få panik över vad jag ska göra. Mitt psyke klarar inte att gå hemma länge till, och inte vår ekonomi heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar